Thursday, November 22, 2012

Holiday Giveaway

     Daca tot se apropie sarbatorile de iarna si in acelasi timp impulsionata de Ale (Pearly-Peach),  am considerat ca este momentul oportun sa realizez un giveaway, dupa o perioada atat de lunga in care nu am prea mai realizat accesorii.

     Am cunoscut-o pe Ale acum cativa ani, la targurile handmade din Timisoara. Fiind acolo ca si expozante, ne-am imprietenit foarte repede. Din pacate, ea nu se mai ocupa cu asa ceva, insa si acum imi amintesc accesoriile ei, lucrate in detaliu, cu migala si bun gust. Astazi, are un blog pentru frumusete, pot sa spun ca am ramas mesmerized, dupa ce am vazut ojele pe care le foloseste <3 si imi propun sa achzitionez si eu cateva, cat de curand.
Check out her interesting articles! Cu siguranta o sa va placa :)




Regulament :


1. Inscrierea se face prin formularul Rafflecopter de mai jos, completand cele patru campuri. Trebuie sa indepliniti toate cele patru conditii pentru ca inscrierea sa fie valida.

2. Se desfasoara din 22 Noiembrie pana in 5 Decembrie, iar castigatoarea sau castigatorul va fi anuntat de Mos Nicolae, pe 6 Decembrie.

3. Va puteti inscrie pe oricare dintre cele doua bloguri, fiindca este acelasi formular Rafflecopter. Share-uiti pe Facebook ori postarea de pe blogul Silvia Banyoi ori cea de pe PearlyPeach.

4. Giveawayul este doar pentru cititoarele din Romania sau cele care pot oferi o adresa de livrare in Romania.

a Rafflecopter giveaway

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...